HTML

Képzelt Riport

Komolytalan képzelt riportok élő, holt és fiktív személyekkel, intézményekkel, napszakokkal, tárgyakkal és időjárási jelenségekkel, egyszóval bármivel, amiről elképzelhető, hogy válaszol kérdéseinkre.

Utolsó kommentek

Isten válasza Tóta W. Árpádnak

Képzelt Riporter 2010.06.05. 23:24

Az alábbiakban Istennek Tóta W. Árpádhoz írott levelét közöljük. Előzmény itt.

 

 

Kedves Árpád!

 

Először is szeretnélek figyelmeztetni, hogy ha így folytatod, akkor a Pokolban fogod végezni. Ne érts félre, ez nem fenyegetés, hanem figyelmeztetés; ugyan te nem hiszed, de én valóban jóságos vagyok. Ráadásul nem akarom majd az ítéletnapon azt hallgatni, hogy nem szóltam előre, meg te nem tudtad, nem úgy gondoltad, és mi lenne, ha adnék még egy esélyt. Egyébként pontosan ez fog történni, de ne aggódj, nem te leszel az egyetlen, aki ilyen kifogásokkal fog elém állni. Csak mellékesen jegyzem meg, nem sajnáltatni akarom magam, de ez a legrosszabb az egész Isten-létben: az időn kívüliség. Én örökkévaló vagyok, és számomra minden pillanat jelen. Vagyis az örökkévalóság minden pillanatában el kell viselnem azt a sok nyivákolást, amit az ítéletnapon kell végighallgatnom; azt hiszem, már pusztán ezért megérdemelnék némi tiszteletet.

 

Némi tiszteletet, amit tőled egyáltalán nem kapok meg. Legutóbbi blogbejegyzésedben így fogalmazol: „Isten egy orbitális szemétláda, ha ő a felelős azért a temérdek szenvedésért, amit történelemnek neveznek.” Ugyan te nem hiszed, de valóban én vagyok a történelem ura, mégsem vagyok egy „orbitális szemétláda”. Arról már ne is beszéljünk, hogy nem tudom, honnan veszed magadnak pont te a bátorságot, hogy ilyeneket irkálj rólam. Egész véletlenül (najó nem véletlenül, hanem mert mindentudó vagyok) pontosan tudom, hogy mit csináltál nagycsoportban a Sárikával; na az volt az orbitális szemétség. Maradjunk is ennyiben, nem akarok árulkodni, ítéletnapon majd megbeszélünk mindent négyszemközt, várlak szeretettel.

 

És ha már a történelemnél tartunk, hócipőm televan az állandó vádaskodással, amit sokadmagaddal előadtok. Igen, a történelmet én terveztem, és nem tökéletes. Nem hiszem, hogy pont ti, emberek vethetnétek ezt a szememre. Lássuk be, fajotoknak több százezer évnyi fejlődésébe került, hogy írjon egy olyan operációs rendszert, ami kétnaponta lefagy, és amikor nem fagy le, akkor sem hajlandó úgy működni, ahogy a használója elvárná tőle. Van róla bármi fogalmatok, hogy milyen bonyolult szerkezet egy ilyen történelem? Hát majd én válaszolok: lila gőzötök sincsen.

 

Igen, én vagyok a történelem ura, és én vagyok a felelős trianonért. Nem mondom, hogy a legkellemesebbre sikerült történelmi esemény, amit valaha kitaláltam, de hidd el, kedves Árpád, ezt a trianon dolgot nem lehetett jobban megcsinálni. Ha azt hiszed, hogy igen, akkor próbálkozz nyugodtan. A lehetséges világok legjobbikában éltek, és néha annyira kiábrándító, hogy egy csöppet sem vagytok képesek értékelni. Szóval trianon nekem se tetszik, én is sajnálom, hogy meg kellett lennie, de ami a nagy képet illeti hosszú távon, így volt a legjobb. Úgyhogy csak ne maceráld a Parlamentet, amiért bevették a trianon-törvény preambulumába, hogy én vagyok a történelem ura; és ne maceráld az embereket, hogy trianon miatt nyüszögnek egyfolytában, meg hogy ez mennyire összeegyeztethetetlen azzal, hogy én vagyok a történelem ura. Hidd el, ha lenne kinek nyüszögnöm trianon miatt, akkor nyüszögnék én is (Lucifer egy ideje már nem áll velem szóba, legutoljára annyit mondott, hogy én őt csak lelki szemetesládának használom, és inkább a Pokol; hát megkapta).

 

Nagyjából ennyit szerettem volna mondani. Szóval ne piszkáld a keresztényeket, vigyázz a szádra, ha már a nevemet ráveszed, gyakorold néha a szerénység erényét, és kezdj el aggódni a lelked üdvösségéért (nem viccelek). Az írásaidat egyébként szívesen olvasom, csak így tovább; a tanácsaimat viszont jó lenne, ha megfogadnád.

 

A mihamarabbi találkozás reményében maradok őszinte híved,

Isten

 

Címkék: politika trianon isten törvény kereszténység

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kepzelt.blog.hu/api/trackback/id/tr612059551

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

wecomeone 2010.06.06. 23:04:26

Ez vicces, sőt... Megyünk haverommal ma sörözni és pont megemlítem neki a blogokat, amiket mostanában előszeretettel követek. Meg is jegyeztem neki, hogy van pl. egy Tóta W. Árpád nevű publicista és a w nevű blogja, meg van valami képzelt dolog is, ami nemrég indult. Nem mondom, hogy Tóta minden bejegyzését elolvasom, de azért odatévedek néha. Legutóbb akkor hagytam ki egy keveset, mikor egyik bejegyzésében igen ízléstelen megjegyzéseket tett Istenről, aztán pár napja újra odatévedtem, és pont az itt is említett posztba futottam bele, ennek se nagyon tetszett a stílusa, félbe is hagytam a posztot..
Semmi bajom az ateistákkal, én sem vagyok túlzottan vallásos, de azért a magam módján hiszek Istenben és kifejezetten sértőnek találom Tóta megjegyzéseit a témával kapcsolatban. Egyetértek vele abban, hogy nem feltétlenül jó ötlet törvénybe foglalni Isten nevét, mert ez többeket kényesen érinthet -ahogy látom őt is eléggé. És persze, ha már megemlítjük a katolikusok istenét, ne hagyjuk ki a többit se, ugyebár, mert még megharagszanak, azt meg senki nem akarhatja.
Viszont ki lehet fejezni az ember álláspontját kicsit tapintatosabban, kultúráltabban is, és itt meséltem el haveromnak a Zeusz posztot. Erre hazajövök a sörözésből, megnézem van-e valami újdonság errefelé és mit látok, te is épp ezt reagáltad le (persze tegnap este, de hozzám csak most juott el). Ezen akkorát néztem.. :D

Idáig is tetszett a blog, de ezek után még inkább. Csak így tovább, egy olvasód már van!

Képzelt Riporter · http://kepzelt.blog.hu 2010.06.07. 21:48:45

@wecomeone: Köszi. :)
Én csak olvasói leveleket közöltem. Igazából engem is egészen meglepett, hogy Isten mennyire lazán veszi a dolgokat, és hogy még humora is van... ;)
süti beállítások módosítása