HTML

Képzelt Riport

Komolytalan képzelt riportok élő, holt és fiktív személyekkel, intézményekkel, napszakokkal, tárgyakkal és időjárási jelenségekkel, egyszóval bármivel, amiről elképzelhető, hogy válaszol kérdéseinkre.

Utolsó kommentek

Jogbiztonság

Képzelt Riporter 2010.11.10. 08:20

Olvasói levelet közlünk.

 

 

Kedves Képzelt Riporter!

 

A minap egy hihetetlenül felháborító eset történt meg velem, szeretném megosztani. Ha gondolod, nyugodtan közöld le a levelemet. Szóval bementem egy kocsmába sörözni (a kocsma nevét most nem írom ide, ha érdekel írj, elküldöm privátban). Kértem az itallapot, megnéztem, mennyibe kerül a sör, láttam, hogy 400 forint. Elkezdtem iszogatni, de mivel csak 2000 forint volt nálam, 5 sörnél megálltam, és kértem a számlát. A kedves pincérlány ki is hozta, fizettem, borravalót nem tudtam adni, talán ez volt a probléma. Kimentem a kocsmából, de alig tettem meg pár lépést, már jött utánam a pincérlány egy kigyúrt verőlegénnyel, és mondta, hogy tartozok még 500 forinttal. Nem értettem a dolgot, kérdeztem, hogy ugye csak 5 sört ittam. Azt válaszolta, hogy igen, annyit. Még mindig nem értettem, úgyhogy kérdeztem, hogy 2000 forintot fizettem-e? Mondta, hogy igen, de egy sör 500 forint, szóval tartozok még 500-zal. Felhívtam rá a figyelmét, hogy mikor bementem, akkor az itallapon az állt, hogy egy sör 400 forint, és a számlára is ez volt írva. Azt válaszolta, hogy ez igaz, de mióta fizettem, felemelték a sör árát 500-ra, úgyhogy tartozok még. Ezen kicsit felháborodtam, talán kiabáltam picit, hogy ez nonszensz, visszamenőlegesen nem emelhetnek árat, én a sört 400-ért vettem, többet nem vagyok hajlandó fizetni. Erre azt reagálta, hogy amikor bementem és sört rendeltem, akkor beleegyeztem, hogy ki fogom fizetni az árát annak, amit megiszok. A sör ára 500, úgyhogy adjam oda, amivel lógok. Kértem, hogy hadd beszéljek a főnökkel, de azt a választ kaptam, hogy a főnök nem foglalkozik ilyesmivel, de ha mégis, akkor mindig a személyzetnek ad igazat, szóval ne is törjem magam. Ez után a panaszkönyvet követeltem, azt mondták, panaszkönyv nincs. Próbáltam a fogyasztóvédelemmel fenyegetőzni, erre csak kiröhögtek, mondták, hogy a fogyasztóvédelem a zsebükben van, az nem szólhat bele, hogy ők mit csinálnak a vendégeikkel. Erre végül csak annyit tudtam mondani, hogy nincs nálam egy forint se, szóval bekaphatják. A verőlegény ekkor vette elő a viperáját, azzal, hogy akkor odaadom az órámat vagy a telefonomat, különben szétveri a pofámat, neki mindegy. Úgy voltam vele, hogy összeveretni 500 forintért nem fogom magam, úgyhogy odaadtam az órámat. Most eléggé dühös és kétségbeesett vagyok, szerettem azt az órát, és nem is éppen 500 forintot ért. A megaláztatásról nem beszélve, azt forintban ki se lehet fejezni. Szerinted mit tudnék még csinálni? Hol pereljem be őket?

Üdvözlettel,

Egy hűséges olvasód.

 

Címkék: fidesz törvény alkotmánybíróság alkotmány schmitt jogbiztonság

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kepzelt.blog.hu/api/trackback/id/tr212437506

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása